Freeman Freeman
2499
BLOG

Pocieszam moherowe lemingi!

Freeman Freeman Polityka Obserwuj notkę 107

Zdaje się, że nasz typowy polski ciemnogród, klasyczne peowskie mohery uczepiły się jednej obietnicy p. Andrzeja Dudy, wygłoszonej wczoraj, a mianowicie powrotu do wcześniejszego wieku emerytalnego. Typowym przykładem takiego czepialstwa niech będzie ta wypowiedź:

jak państwo polskie pod jego światłą prezydenturą domknie budżet ZUS po obniżeniu wieku emerytalnego?

becny wiek mnie zupełnie nie cieszy (załapię się na 67 lat i - jako pracownik "pionu kultury" dostanę śmieszne grosze) - tym bardziej więc jestem ciekaw, w jaki sposób zagwarantujecie mi godziwą i młodszą emeryturę.

Jeśli mnie przekonasz - postawię krzyżyk przy Dudzie długopisem trzymanym w zębach, jednocześnie śpiewając na dwa głosy "Rotę" oraz "Boże, coś Polskę". Przyrzekam!

PIS NA MARGINES

http://mysle.salon24.pl/630403,jestem-w-druzynie-dudy#comment_9936376

Nie wiem, co ów osobnik robi w "pionie kultury", ale sądząc po braku logiki i dziwacznych rytuałach, pewnie zajmuje jakieś wysokie stanowisko, może nawet szamana?

Człowieku - niech cię pocieszy prosta, niewymagająca karkołomnych wyczynów myśl - idąc dwa lata wcześniej na emeryturę zwiększasz swoje szanse, że w ogóle ją dostaniesz! I nie dziękuj, to naprawdę zwykła, prosta logika. Powiedz innym, zatrwożonym lemingom moherowym, że głosując na Dudę, zwiększają swoje szanse! :-)

 

 

Freeman
O mnie Freeman

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka